Zvyšte své CTR pomocí mikroformátů!

Co vás ve výsledku vyhledávání (SERP) ovlivní více? Odkaz na produkt s hodnocením, nebo bez čehokoli navíc? Ten s hodnocením? Tak to jste právě poznali jednu z výhod mikroformátů!

Mikroformát je způsob, jímž můžete pomocí HTML (nebo XHTML) uložit do vašich webových stránek určité informace, které jsou strojově čitelné.

Dobrou zprávou je, že pro tvorbu mikroformátů nemusíte být profesionálním programátorem, ale postačíte si se základy HTML. Jejich vytvořením můžete uživateli snadno předat informace již ve výsledku vyhledávání (SERP).

Co můžete pomocí mikroformátů zobrazit?

  • hodnocení
  • cenu
  • informaci o tom, zda máte produkt na skladě
  • kontaktní informace
  • drobečkovou navigaci
  • zeměpisné souřadnice
  • události v kalendáři atp.

Proč má smysl se mikroformáty zabývat?

Odpověď je velmi jednoduchá. Využití mikroformátů vám může podstatně zvýšit vaše CTR (míru prokliků). Zobrazené informace ovlivňují rozhodování uživatele o tom, jaký odkaz v SERPu rozkliknou.

Na obrázku níže vidíme, jak se mikroformáty zobrazují a můžete se sami zamyslet nad tím, jaký odkaz byste nejspíše rozklikli jako první.

Image 0


Neváhejte a začněte využívat mikroformáty! Mohou se stát jednou z vašich konkurenčních výhod ve výsledku vyhledávání.

Nevíte si s mikroformáty rady? V případě, že svěříte realizaci vašeho webu do našich rukou, tak ani nemusíte! Mikroformáty implementujeme na každý web automaticky!

zpět na seznam článků
Filip Vlkanova
projekt manažer
Pošlete nám nezávaznou poptávku
Kontaktujte nás